dimecres, 28 de març del 2007

Tankas i haikús

Aquestes són algunes de les creacions dels alumnes de 4t d'ESO. Són tankas i haikús relacionats amb el tema de l'aigua. Van llegir i comentar els de poetes catalans (Carles Riba, Dolors Miquel, Josep N. Santaeulàlia...) i d'altres traduïts del japonès i van elaborar els seus

En remull,

els dits arrugats.

Una estoneta més.

Marta Perxachs

La nata blanca

brilla com el sol.

Ganes d’esquiar.

Tamara Puerto

Cau l’aigua al meu cos,

vidres disfressats.

Estic nua.

Sarai Ramos

Un blau infinit,

desbordament de calma.

Plouen somriures.

Maria Ruz

Els esquís als meus peus,

l’adrenalina dins meu.

Que lenta és la gent!

Enric Barber

Una gran tempesta.

L’aigua corre.

Comença el calvari.

Isaac Vico

Cel ennuvolat,

el dia plora per mi.

Intensa soledat.

Andrés Company

Penya-segats ombrívols,

Llarg camí per recórrer.

Terra de gel a la vista.

Laura Sala

Al fons de la mar immensa,

l’angoixa m’envaeix.

M’ha arribat l’hora.

Genís Español

L’olla em crida,

Corro a tancar el foc.

La sopa és gas.

Néstor Delgado

Cau el sol.

Un mirall de colors

Vora la platja.

Mònica Blanco

Ja arriba l’hora.

Els nens es van preparant.

Pluja, a casa!

Moisés García

Foscor al meu cos,

tristesa acumulada.

Ulls apagats i humits.

Cristina Álvarez